Дізнайтеся більше про історію ...

Якщо ви любите історії, як і ми, ви в правильному місці! Ми розповімо вам особливу, надзвичайну історію бренду Zewa. Все почалося ...

... нашого бренду

У 1960 році був закладений фундамент появи і розвитку торгової марки Zewa. Саме тоді на фабриці в Південній Німеччині була випущена перша партія високоякісної паперової гігієнічної продукції. Ім'я нової марки було складено з перших букв назви фабрики - Zellstoff Waldhof.

... нашого туалетного паперу

1966

Перший випуск кольорового двошарового туалетного паперу Zewalind в Німеччині. «Zewalind - для ніжної шкіри!» - з цього слогана почалася історія успіху Zewa: в ті часи рожевий колір і особлива м'якість вважалися чимось надзвичайно новим.

1975

На німецькому ринку стрімко набирають популярність рулонні паперові рушники Zewa Wisch & Weg. Міцні і зручні у використанні, вони і сьогодні залишаються незамінними помічниками на кухні.

1988

Торгова марка Zewa починає розвивати преміальний сегмент і запускає суперм'яку тришарову туалетний папір на німецькому ринку. Zewa Soft дозволяє задовольнити вимоги навіть найвимогливіших споживачів.

1997

Zewa продовжує підвищувати якість продукції, що випускається, почавши виробництво чотиришарового туалетного паперу Zewa Soft в Німеччині.

1999

Бренд Zewa виходить на український ринок. Історія Zewa в нашій країні почалася з імпорту дво- і тришарової туалетного паперу.

2014

Zewa запускає інновацію Zewa Aqua Tube® - єдину змиваєму втулку, яка стає частиною всього асортименту туалетного паперу Zewa. Одночасно з'являється і нова рекламна кампанія.

2016

Zewa представляє новинку - преміальну чотиришарову туалетний папір Jus1. Тепер 1 листочка досить: кожен листочок на 20% більше, на 50% товще, в два рази краще вбирає і містить унікальну м'яку зону.

2018

З'являється нова рекламна кампанія Zewa - "Історії від Zewa", яка переносить нас у казковий світ, де панують любов, ніжність і турбота про близьких.